Přeskočit k obsahu
Přeskočit k menu s produkty
Solária Ultrasun
Solária Luxura
Solária Megasun
Solária UWE
Vertikální solária
Akce a slevy

Kontakt

Solária a solární kosmetika

Tel.: 739092266

Email: solaria@seznam.cz

náš facebook

SUPER SLEVA!

bio kosmetika

natáčení videa

Navštivte Fotky-celebrity.cz

Bezpečná kosmetika

Bezpečná kosmetika zajímá stále více lidí. Jak správně vybrat bezpečnou kosmetiku?

Je to na jednu stranu celkem jednoduché a na druhou velice složité. Nikdy nemůžete dopředu vědět, co vám bude vyhovovat. Jediný způsob je zajímat se a přemýšlet, pokud možno i logicky. Co je to vlastně bezpečná a zdravá kosmetika? Je to jedině taková kosmetika, která vám (ale konkrétně pouze vám!) vyhovuje, pomáhá nebo alespoň neuškodí. Co je totiž dobré pro jednoho, nemusí být dobré pro druhého.

S výběrem bezpečné kosmetiky vám zkusím poradit zevnitř, z pohledu majitele kosmetické firmy, která vyrábí kosmetiku přes sedmnáct let a díky značnému množství vyrobených kosmetických přípravků, které jde do miliónů, jsme schopni vyhodnotit nasbírané zkušenosti. Máme k dispozici skutečné chemické výzkumy, statistiky, studie a chemické rozbory, o kterých kosmetičky a kosmetičtí poradci nikdy neslyšeli. Zvolím lidovější slovník, aby byly informace opravdu srozumitelné.

Jak se dozvíte pravdu o bezpečné kosmetice? NA INTERNETU NIKDE!!! Získat skutečně pravdivé a vědecky ověřené informace je velice komplikované. Největší lži a nesmysly najdete právě na stránkách, které se zabývají poradenstvím, zdravou výživou a zdravým způsobem života. Dříve platilo: "co je v televizi a co se píše je pravda". Nyní platí přesný opak. Vzhledem k tomu, že si může na internetu psát kdo chce co chce, je 99% informací nepravdivých a nepodložených. Někdo zveřejní nesmysl a všichni jej zkopírují. Nejčastěji používaným blábolem je "studie prokázaly". Našli jste už někdy u takového tvrzení onu studii??? Já si opravdu nevzpomínám, že bych ji někdy u nějakého článku našel. Bojovníci za zdravou výživu většinou přebírají informace od druhých, aniž by si je ověřili, pokud je vůbec ověřit lze. Známým marketingovým výmyslem, nebo spíše nesmyslem, bylo BIOSOLÁRIUM. Někteří provozovatelé nalítli nesoudnému prodejci běžných solárií Sportarredo a tupě, se sektářskou zarputilostí, prezentovali a opěvovali něco, co neexistuje a co provozovatelům navykládal prodejce solárií. Všem prodával naprosto běžné, zeleně natřené solárium jako biosolárium a tvrdil, že je šetrnější.

Jaké jsou nejčastější mýty o bezpečné kosmetice?

1. Přírodní a bio kosmetika je bezpečnější, zdravější a šetrnější.
To bohužel může, ale také nemusí být pravda. U přírodní a bio kosmetiky máte jistotu ve složení, jsou dány podmínky použití surovin a máte tak možnost větší kontroly. Vše je však čistě individuální. Jedná se spíše o filozofii. Lidé si neuvědomují, že bio je velice účinný marketingový prostředek, který má za úkol firmám vydělat peníze. Zkuste přesvědčit alergika na pyl, že je zdravý a přírodní, když na jaře pravidelně oteče a nemůže dýchat. Nikdo vám nezaručí, že se po přírodních bio látkách neosypete. Nikdo nemůže vědět, na co můžete mít alergii. Na druhou stranu máte jistotu, že v přírodní kosmetice určité látky být obsaženy nesmí. Alergickou reakci může vyvolat řada zdravých potravin, napr. liskové oříšky, mléko, rybí maso, dary moře a podobně. Například přírodní esenciální oleje jsou velice agresivní na pleť, přitom prodejci zdravé výživy tvrdí, jak jsou v harmonii s pokožkou. Spousta syntetických látek je daleko šetnějších než přírodních.

2. Parabeny jsou nebezpečné a škodlivé
Absolutní nesmysl. Parabeny se používají dlouhá desetiletí naprosto bezpečně, patří k nejspolehlivějším konzervantům, v kosmetice stačí jejich velice malá koncentrace (Methylparaben a Propylparaben 0,05% + 0,1%!). Esenciální přírodní oleje jsou pro pleť stokrát nebezpečnější a dráždivější než parabeny. Kdysi někdo někde udělal pofidérní studii, která se těchto dvou parabenů ani netýkala, fanatiční biolidé se jí chytli do takové míry, že po rozšíření fám o škodlivosti byli nuceni někteří výrobci tyto konzervanty nahradit.

4. Dražší kosmetika je kvalitnější a bezpečnější
- Pro ženy je velice těžké si uvědomit, že krém za 2000,- Kč není lepší než krém za 200,- Kč, ale opravdu tomu tak často je. Je totiž běžné, že výrobní náklady těchto dvou výrobků ve zcela odlišných cenových kategoriích mohou být stejné. Dalším důležitým faktorem při prodeji předražených kosmetických výrobků je image a pocit "mohu si to dovolit", "dopřeji si luxus" nebo "udělám něco pro svoji pleť". Nejdůležitější je pouze to, co vám vyhovuje a to co funguje a nikoliv cena. Je to podobné jako s přípravky na hubnutí. Lidé jsou neustále schopni podléhat nesmyslnému marketingu, přitom nic nefunguje. Znám spousty žen, které se osypaly po krému za 2000. Konkrétní vliv přímo na vaši pokožku jste schopni zjistit jedině dlouhodobým používáním.

5. Éčka jsou škodlivá a nebezpečná
Absolutní nesmysl. Málokdo ví, co se pod označením "éčko" skrývá, ale jedná se o největší strašák poslední doby. Éčka je asi nejklasičtější příklad davové psychózy, založené na naprosté neznalosti problematiky a principu "jedna paní povídala". Co jsou to vlastně Éčka? Látky přidané, aditiva. Nikoliv éčka =nebezpečné konzervanty, jak si většina lidí myslí. Konzervanty jsou pouze část éček. Samozřejmě, že jsou i nebezpečná éčka a výrobci potravin z nás skutečně dělají ovce, na druhé straně však rajče obsahuje ŠESTNÁCT ÉČEK, bezesporu zdravých!!! To už ale nikdo neřeší. Vitamín C, B a mnoho dalších zdravých látek jsou také označovány jako éčka. Čtěte, zajímejte se a nenaleťte.

6. Přírodní kosmetika a bio kosmetika je dražší, protože je lepší
Nesmysl. Přírodní kosmetika může být také šizená. Certifikace neznamená kvalitu, jedná se pouze papírovou záležitost, ale nezaručuje, že výrobky nešidíte, to žádná certifikace nehlídá. Certifikované suroviny jsou podstatně dražší, ale nemusí být kvalitnější. Například olej získaný ze stejné plantáže je nezřídka prodáván jako běžný olej lisovaný za studena i jako bio olej, avšak ten stejný olej může být o 50% dražší. Jak je to možné? Certifikace je drahá, takže platíte pouze za papír. Přírodní ještě neznamená kvalitní. Naší filozofií je nejen přírodní, ale zejména kvalitní a poctivá kosmetika. Naše firma nakupuje nejen certifikované biosuroviny, ale zejména kvalitní suroviny od dlouhodobě prověřených dodavatelů. Narazíte na spousty srovnávacích testů kosmetických výrobků, kdy je vítězem výrobek, patřící k nejlevnějším.

8. Doktor vám poradí
Jak by mohl doktor radit s výběrem kosmetiky, když o ní nic neví???

9. Kosmetika z lékárny je zdravější a bezpěčnější
Absolutní nesmysl. Kosmetika z lékárny bezpečnější není. Prodávat kosmetiku v lékárně je pouze velice chytrý způsob, jak prodat dráž naprosto běžnou kosmetiku s očekáváním něčeho zdravějšího. Kosmetické firmy vyrábějí některé své značky, které se prodávají výhradně v lékárnách, protože mají jiné marže a systém prodeje než například suprmarkety nebo kosmetické salony. Každý systém prodeje vyžaduje jiný marketing a jiné značky. 

10. Syntetické látky v kosmetice jsou škodlivé
Nesmysl, je spousta naprosto neškodných, užitečných a hlavně funkčních látek, které přírodně vyrobit nejdou.

Lidská pokožka je odolnější než si myslíme.

Je směšné, jak se někteří lidé rádi chytají jakékoliv sebemenší negativní informace o nějaké kosmetické surovině, přitom se koupou v bazénu, kam spousta lidí močí, holými částmi těla se celý den dotýkají znečištěných ploch a věcí, nosí celé dny levné čínské oděvy, které vylučují nežádoucí chemikálie, kouří, jí karcinogenní potraviny a podobně. Pokožka je odolná a její funkce je mimo jiné ochranná.

Takže jak si vybrat bezpečnou kosmetiku?

Doporučuji si kosmetiku nejprve vyzkoušet. Nedejte na marketingové nesmysly, co vám vyhovuje, to je pro vás bezpečné. Nezapomeňte, že ani bezpečná kosmetika vám často nebude schopna vyřešit problémy způsobené stresem, nezdravým způsobem života, špatným životním prostředím, dědičnými dispozicemi a hormonálními změnami.

Síla marketingu nadnárodních firem a davové psychózy
Lidé samozřejmě netuší, že jsou "vědecké studie" často financovány nadnárodními korporacemi za určitými účely. Stačí vymystet nějakou studii například na určitou konzervační látku, která najde něco negativního, zaplatit novinářům za zveřejnění, spousta lidí se na to chytne a najednou o tuto konzervační látku přestane být zájem. Účelem této akce je zvýšení prodeje jiné, nejlépe dražší konzervační látky. Klasickým příkladem je také celosvětové rozšíření "poplašné zprávy" a fámy o škodlivosti opalování. Podařilo se vyhnat lidi ze slunce, což následně způsobilo neuvěřitelné množství a nárůst nejrůznějších chorob a snížení imunity světové populace. Vitamín D je velice důležitý vitamín, který se získává v naprosté většině pouze prostřednictvím UV záření. Vitamín D působí mimo jiné také jako prevence u 75% rakovin.
Akcionáři farmaceutických firem nemají za cíl mít zdravou populaci, protože by přišli o zisky. Cílem farmaceutických firem je udržovat co nejvíce lidí nemocných, aby mohli prodávat co nejvíce léků. Nemluvě o obrovských dotacích, které na své výzkumy získávají. Další známou mediální bublinou, za kterou stály farmaceutické firmy byla pandemie prasečí chřipky. Obrovský strašák, kvanta prodaných vakcín a ...nic. Jsou na vyhození. jediným cílem bylo na nás vydělat.
Celá desetiletí se doporučovalo jíst špenát kvůli vysokému obsahu železa, až se přišlo na to, že "vědci" tehdy udělali chybu a spletli se o desetinnou čárku. Nebo strašák cholesterolu, který také splaskl, až firmy vydělaly na lécích na snížení cholesterolu.
Je to bohužel všechno na nás, musíme se neustále zajímat a být ve střehu.

Petr Volgemut